reklama

Bude pršať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prišiel do môjho života nečakane,

nebolo to moje prianie.

Prečo si prišiel?

Zo svojej cesty za mnou si zišiel. 

Začali sme sa spoznávať pritom si 

osudové karty podávať.

Strašne si sa mi zapáčil,

všetko som ti dokázala prepáčiť.

Deň, čo deň som pri Tebe bola bližšie, 

bola som rada, že si do môjho života prišiel.

Keď sa na Teba pozerám, 

budúcnosťou sa zaoberám. 

Budeme spolu? 

Alebo opäť budem mať smolu?

Nejdem predbiehať čas,

no dnes ťa bez pochýb pri sebe chcem mať.

Ak to myslíš so mnou vážne, 

máš u mňa aj iné básne...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejdem Ťa však v náručí držať,

možno aj tak začne na náš vzťah pršať.

No, ja dúfam, že ty ten dážď zastavíš,

predo mňa sa postavíš,

pusou ma obdaríš,

šťastnou ma spravíš...

Mariana Ďurneková

Mariana Ďurneková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dá sa žiť život online. Ale vtedy nám unikajú krásne chvíle, ktoré nám život ponúka. Som jednoduchá slečna z Liptova, ktorá skúša žiť život vo veľkomeste. :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu